I. Töltőtroll Pályázat Közönségdíj – Szavazás

Posted: szeptember 10, 2010 in I. Töltőtroll Pályázat, pályázati hírek, Pályázatok, Rendezvények
Címkék: , , , ,

Mostantól kezdve él a pályázat közönségdíjának szavazása. Szeptember 23-án éjfélig van lehetőség szavazni, ahogy pedig korábban is kihirdettük, csak akkor osztjuk ki a díjat, ha egy adott műre legalább 100 szavazat beérkezik. A szavazatok számát egyelőre nem hozzuk nyilvánosságra – később az ezzel kapcsolatos hírekről természetesen minden nevezőt e-mailben értesítünk és az érdeklődők kedvéért itt is egy hír formájában megjelenítjük.

Emlékeztetőül a nevezők teljes listája ide kattintva elérhető – itt megtekinthetőek a művek is.

(rhea)

Hozzászólások
  1. Nagy Anita szerint:

    Szorítunk neked Thomas!:D

  2. Kovács szerint:

    Nagyon érdekesnek és izgalmasnak taláéltam

  3. bobák szabolcs szerint:

    nekem a Nagy Emese novellája tetszett 😛

    igy tovább mesi.puszi

  4. Feri szerint:

    Remek volt Klárk!

  5. Anett szerint:

    Hajrá Richi!

  6. fkristof szerint:

    Álom Rt. a befutó 🙂

  7. Hegedűs Ági szerint:

    Sok szerencsét ,de az nem is kell elég el olvasni:D
    szorítok nekked

  8. Smid Mónika szerint:

    Hajrá, Seres Laci! 🙂

  9. Seres Lajos szerint:

    Hajrá kereszfiunk!

  10. RiaN szerint:

    Mindent bele Csepi Balázs! Sok sikert kívánok!

  11. Mikecz Julianna szerint:

    Klark! Te vagy a Superman, hajrááááá!!!!

  12. Odin szerint:

    Nagy Emesének gratulálok, nagyon tetszett. Maximális tiszteletem!

  13. H.N. szerint:

    ügyesen!

  14. széll zsuzsanna szerint:

    remek ˘gratulálok

  15. mikita ágnes szerint:

    klárk sok sikert!!büszkék vagyunk rád

  16. Kriszta szerint:

    Nagyon tetszett Klark!!! Még, még, még….

  17. kiss lászló szerint:

    tök jó mű. én csak tudom…

  18. Seres Lajos szerint:

    Lackó/Klak!
    Te Nyered!!!

  19. Para Celsus szerint:

    Naná, hogy nem a legnépszerűbb nyeri a közönségdíjat, hanem akinek a legtöbb rokona és haverja van 😉

  20. Lidi szerint:

    Nagy Emese novellája nagggyon tetszett!!!!

  21. Dius szerint:

    hát, elolvastam több minkát, (majdnem az összeset) azok közül, amik a pályázaton futnak, és szerintem a legjobbat, legkülönlegesebbet Riczik Petra alkotta, mert az ő művében nem csak izgalmakkal teli fordulatok vannak, hanem maga a történet is különleges. sok olyan mozzanat lelhető fel benne, ami akár a valóságban is megtörténhet, és pontosan ez teszi izgalmassá és fordulatossá, hisz miközben olvassa az ember, beleélheti magát, és nem az fut végig az agyán, hogy: “jézusom, megint itt egy sablon, ami annyiban különbözik az előző munkától, h a főszereplő nem balra megy az utca végén, hanem jobbra”, és mások a nevek…. stb.
    a lényeg az, h Riczik Petra Eltűntek című írása szerintem olya, ami méltó a díj megnyerésére, vagy ha arra nem is, akkor arra, h minél többen elolvassák. 🙂

  22. Seres Lajos szerint:

    Még mindig Te vagy a legjobb!

  23. Czeglédi Csiszi szerint:

    Hajrá Papp Valii:D*-*

  24. Trixi szerint:

    Lehet, hogy én értettem félre valamit, de nem kellett volna már ezt a szavazást napokkal ezelőtt lezárni?
    Senkinek nincs olyan érzése, hogy valamiféle csalásról lehet itt szó?
    De persze előfordulhat, hogy én nem látom jól a dolgokat…
    Ja és még azt hozzátenném, hogy az állás közel nem ilyen volt aznap, amikor a lezárásnak meg kellett volna történni.

    • Lidi szerint:

      Hmm… Ebben van valami.

    • woodsworth szerint:

      Hamarosan lesz erről szó, de nem kell aggódni – nem csalás miatt nem írtunk még semmit sem a szavazásról. Az meg, hogy még mindig kint van nem azt jelenti, hogy nem tudjuk a lezárás napjának eredményeit.

      Kis türelmet, a napokban új hírek jelennek meg a pályázat kapcsán.

  25. besucher szerint:

    Esetleg végeredményt nem kéne hirdetni?

  26. Riczik Petra szerint:

    A pályázat győzteseinek kihirdetése november hatodikán lesz, addig folyamatosan pontozzuk a beérkezett műveket. Hamarosan kiírásra fog kerülni ez a dátum, illetve az eredményhirdetés pontos helyszíne és időpontja is. Kénytelenek voltunk eddig eltolni, ugyanis rengeteg pályamű érkezett, és szeretnénk alaposan végigolvasni mindet, illetve megfelelő helyszínt is nehéz volt találni, és még nehezebb volt megszervezni a találkozót. Addig is legyenek türelemmel!

    ezt írták nekem mailben. addig is jó izgulást minden résztvevőnek:D

  27. kisvirag szerint:

    Jó hogy benéztem ide, amit Petra írt, azt én nem kaptam meg 😦

  28. Riczik Petra szerint:

    nekem is csak a sok kérdés után írták:) tanulság, járj utánna, kérdezz, és válaszolnak:)

  29. kisvirag szerint:

    más kapcsán írtam már nekik kérdést, de arra sem kaptam választ 😦

    • woodsworth szerint:

      Szia,

      valószínűleg elkallódhatott a válaszunk (már ha arra a levélre gondolsz, amiben egy másik pályázattal kapcsolatban kérdeztél), mert arra már írtunk levelet (nagyjából szeptember végén, ha jól emlékszem) – és bár tudom, hogy mostanra jócskán lényegtelen a válasz, ezúton kérek elnézést, ugyanis nem tudtuk, hogy nem érkezett meg hozzád…

      Üdv,
      rhea

  30. Riczik Petra szerint:

    na, most már igazán kihirdethetnék a győztest… lesz egyáltalán eredményhirdetés? mert már így is majdnem egy egész hónapot csúsztak (ha nem többet)…

  31. Fujsz Eva szerint:

    Petram! Gratulalok!!!! csak igy tovabb, sok puszi Eva nened

Hozzászólás